neděle 30. listopadu 2014

Tipy na Vánoční dárky!

Krásné pondělí Všem!
Jelikož se blíží Vánoce a já na svém YT kanále už svou vánoční edici rozjela už bylo načase, abych něco vánočního dala i sem, ne?:)

Chtěla bych Vám ukázat nějaké tipy na vánoční dárky. Nemyslím tím ale nic DIY ale budou to přesné odkazy na různé zajímavé dárky!

Našla jsem si stránku www.bestdarky.cz a snad všechny věci čerpala od nich, tak jdeme na to?
Ta stránka je spíše na blbosti, nějaké převratné hodnotné dárky asi nenajdete. Cena je velice příznivá!

UNIVERZÁLNÍ

V dnešní době je závislý na telefonu skoro každý. V zimě je to ale vážně nevýhoda. Proto se vymyslely tyto rukavice, které reagují na dotek i přes ně! Naleznete TADY


Každý, kdo miluje focení tohle je pro něj jako sen! Já osobně bych si tohle klidně přála! Příjde mi, že člověk opravdu přemýšlel co Vás baví! Za mě palec nahoru! Seženete TADY



Štěstí chce mít každý, ne? Tohle je taková kravina až se mi to líbí! Zase je krásné, že Vám někdo přeje štěstí tak proč nevyužít menšího podvodu a to štěstí si prostě vzít? Seženete TADY



Promítač oblohy. Páni s tím se musí usínat! Tohle bych si klidně pořídila příjde mi to krásný doplňek do obyčejné místnosti/ložnice. Seženete TADY


Pro NI

Už plno lidí mi říkalo, že by chtělo průhledný deštník a myslím, že tento je zvlášť povedený! Seženete TADY

Organizér na šátky mám stejný, jen na šperky a musím říct, že je to hrozně super vychytávka! Proto si myslím, že vašemu protějšku se to určite líbit bude! Sežene TADY

Pro NĚJ


Ach jo, tohle je tak blbý, až je to dobrý. Pivní helma, co více říct myslím, že muži to určitě ocení!
Seženete TADY


Věc, která mě by asi hodně naštvala ale i tak se mi líbí! Obrácené hodiny seženete TADY

OSTATNÍ

Babičku/dědečka tímhle určitě ohromíte! Každý přeci rád houbaří, ne? Seženete TADY

Mladší sourozenec tohle určitě ocení! Je to tak roztomilé, že bych si ho klidně koupila i pro sebe! Seženete TADY

Já doufám, že jsem Vám alespoň malinko pomohlo v shánění dárku, měla bych taky už začít!

Mějte se krásně 

Makyna<3









10 komentářů:

  1. Ahoj Maky, moc pěkný článek! :) Vím, že je to asi divné, ale minulý rok k Vánocům jsem taťkovi koupila toho plyšáka Mr. Beana, připadal mi takovej hezkej a roztomilej :D
    stylbykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Maky ještě jsem se chtěla zeptat zda máš v plánu mít nějaký spřátelený blogy ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Maky, strašně pěkné video i článek. Máš nějaký svůj wishlist?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Maky,
    již nějakou dobu sleduji tvá videa, ale na tvém blogu jsem se dnes ocitla poprvé. Tvé články nejsou nic světoborného, ale jsou zajímavé a jako dívku skoro stejně starou jako ty mě baví je číst. Všimla jsem si, že občas děláš gramatické chyby a tak bych ti chtěla doporučit, aby sis našla někoho, kdo po tobě články překontroluje a zkontroluje tvou gramatiku. Chybu může udělat každý, ale pokud to s blogem myslíš vážně, i malá chybka škodí.
    Jinak bych se chtěla zeptat, jaké zahraniční youtubery máš ráda a sleduješ.
    Xxx, Carade
    car-ade.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek ! :)
    http://lucaa08.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jé Maky, pěkný článek. většinu těch dárků jsem na nějakých stránkách už viděla a jsou to fakt super věcičky k Vánocům. Myslím, že jsi spoustě lidem dala bezva tip. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek:)
    Ten deštník je strašně krásnej, asi si ho budu přát^^:D Stejně se můj deštník rozbil, takže mám šanci:O:D
    http://destinyhi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat